Mrowa ; *
Przyjazny
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rybarzowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:34, 12 Gru 2010 Temat postu: Poprawne ustawienia cs'a 1.6 |
|
|
W poniższym poradniku dowiemy się jak poprawnie skonfigurować połączenie z internetem w counter-strike'u. Do dyspozycji macie generator ustawień cs mojego autorstwa, który na podstawie downloadu i uploadu naszego łącza oblicza dla nas optymalnie wszystkie wartości i w efekcie otrzymamy ciąg komend gotowych do wklejenia w naszym configu..
Zaczynamy od ustalenia jaką dysponujemy prędkością łącza, download'em - ściąganiem oraz uploadem - wysyłaniem. Powinniśmy znać te obie wartości od naszego dostawcy internetu. Jeżeli jednak nie znamy dokładnych danych o naszym łączu możemy skorzystać ze specjalnej strony testującej nasze połączenie:
UWAGA: Przed rozpoczęciem testowania naszego łącza należy wyłączyć wszystkie programy mogące spowalniać nasze połączenie internetowe.
1. Wchodzimy na stronę: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Na stronie pokazała się mapa na której są rozsiane małe trójkąciki. Klikamy na trójkącik znajdujący się najbliżej lokalizacji której się znajdujemy, czyli np. Warsaw i rozpoczyna się test naszego łącza.
Komendy zaokrąglamy w następujący sposób:
-Ex_interp zaokrąglamy do 2 miejsca po przecinku. Przykład: Ex_interp 0.07523456 = 0.07
-Pozostałe komendy zaokrąglamy do miejsca po przecinku. Przykład: Rate 16705,0234 = 16705
Opis wartości
cl_cmdrate - Definiuje ile razy w czasie sekundy wysyłasz informacje do serwera o twoim położeniu oraz akcji.
cl_updaterate - Definiuje ile razy w czasie otrzymujesz informacje od serwera o twoim otoczeniu.
cl_rate - Ustala ile maksymalnie (bajtów) wysyłasz do serwera.
rate - Ustala ile maksymalnie (bajtów) otrzymujesz od serwera.
cl_cmdbackup: - Definiuje ilość ramek które mozna przesylac ponownie jesli nasze połączenie nie wyrabia.
ex_interp - Określa co ile czasu (ms) odświeżane są informacje o aktualnym położeniu modeli. Przykładowo: 0.1 = 100ms, 0.01 = 10 ms.
ŹRÓDŁO CS-GUIDE.NET
Przeredagowane przez Mrowa ; *
Post został pochwalony 0 razy
|
|